Status van je bestelling

Zodra wij je pakket aanbieden bij DHL ontvang je van ons een e-mail met een track & trace code om je zending online te volgen. Zolang je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen is je pakket nog niet door ons verzonden.

Het kan zijn dat je bestelling uit meerdere pakketten bestaat en je meerdere track & trace codes ontvangt. Daardoor kan het gebeuren dat je bestelling in verschillende delen wordt geleverd. Wij proberen altijd alles op hetzelfde moment te leveren.

Om de huidige status van je bestelling te zien gebruikt je de track & trace code(s) op de website, of in de DHL app. De code werkt vaak pas op de dag van levering. Werkt je track & code dan nog steeds niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Pakket niet ontvangen

Heb je je pakket nog niet ontvangen, maar wel een e-mail met een verzendbevestiging? Dan kun je de volgende dingen doen:

1. Bekijk de track & trace code(s) van je pakket

Je vindt de track & trace code in je verzendbevestiging. Controleer via deze link of of er iets gewijzigd is in het tijdvak van de levering of dat de bezorgdag is opgeschoven.

2. Controleer het bezorgadres

Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld? Controleer ook je postcode.

3. Controleer je mail

Heb je een ‘niet thuis’-bericht ontvangen? Dan is het pakket bij de buren bezorgd, de bezorger heeft het pakket afgeleverd bij een DHL afhaalpunt of de bezorger heeft een nieuw bezorgmoment ingepland.

Kom je er met deze tips niet uit?

Wacht dan nog heel even af, misschien is je pakket vertraagd. Er is een grote kans dat je je pakket alsnog de volgende dag in huis hebt. Heb je het pakket na 3 dagen nog niet ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Terug naar klantenservice