Winkelwagen 0 0,00
Winkelwagen (0)
Verzendkosten
Totaal
Naar winkelwagen Direct afrekenen
Uitstekend

1137 reviews on Trustpilot

Thuiswinkelwaarborg

Garantie

Garantie

Alle producten die wij verkopen zijn originele merkproducten. Hierdoor heb jij op ieder artikel recht op de wettelijke garantie. Ondanks de strenge kwaliteitseisen, kan het voorkomen dat het artikel een (productie)fout bezit. De garantietermijn verschilt per product of fabrikant en staat bij elk product aangegeven bij de specificaties. Is het artikel beschadigd of defect, dan kan je bij ons een klacht indienen mits deze gegrond is.

De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:

Klacht of defect binnen het garantietermijn

Heb jij een klacht over een van onze items binnen het garantietermijn? Wij begrijpen hoe vervelend dit kan zijn en zoeken graag zo snel mogelijk samen met jou naar een passende oplossing. Wanneer het bestelde product defect gaat binnen de garantietermijn, vragen we je contact met ons op te nemen. Indien jouw klacht binnen de garantietermijn valt en gegrond is, dan nemen wij de verzendkosten en reparatiekosten binnen de garantietermijn voor onze rekening. Dat is wel zo fijn!

Bij het melden van een klacht bekijken we of de garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden, van toepassing zijn. 

Gemakkelijk een klacht aan ons melden 

Indien je een klacht hebt over een van onze items, kan je deze gemakkelijk melden door een e-mail te sturen naar info@tas.nl. Om je zo snel en goed mogelijk te kunnen helpen, willen wij je vragen de volgende gegevens in deze email te vermelden:

Wij dragen altijd zorg voor jouw klacht en doen onze uiterste best om samen met jou een passende oplossing te verzorgen.