Garantie
Garantie
Op ieder artikel heb je recht op de wettelijke garantie. Dit betekent dat het artikel in goede staat moet zijn bij levering en naar behoren dient te functioneren. Naast de wettelijke garantie heb je alleen garantie bij een gegronde klacht.
De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:
- beschadiging door opzet, of door nalatigheid (bijvoorbeeld water-, val en/of stootschade);
- onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;
- normale slijtage en/of;
- beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.
Klacht of defect binnen de garantietermijn
Wanneer het bestelde product defect gaat binnen de garantietermijn, vragen we je contact op te nemen met onze klantenservice. Mocht de klacht binnen de garantietermijn vallen en gegrond zijn komen de verzendkosten en reparatiekosten binnen de garantietermijn voor rekening van Tas.nl.
Bij het melden van een klacht bekijken we of de garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden, van toepassing zijn.
Je kunt je klacht melden door een e-mail te sturen naar info@tas.nl. We willen je vragen de volgende gegevens in deze email te vermelden:
- Naam
- Adres
- Telefoonnummer
- Ordernummer
- Indien mogelijk ene foto van het defect.
Wij proberen altijd zorg te dragen voor een spoedige afhandeling van je klacht.