Winkelwagen 0 € 0,00
Winkelwagen (0)
Verzendkosten
Totaal
Naar winkelwagen Direct afrekenen
Uitstekend

733 reviews on Trustpilot

Thuiswinkelwaarborg

Garantie

Garantie

Op ieder artikel heb je recht op de wettelijke garantie. Dit betekent dat het artikel in goede staat moet zijn bij levering en naar behoren dient te functioneren. Naast de wettelijke garantie heb je alleen garantie bij een gegronde klacht. 

De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:

Klacht of defect binnen de garantietermijn
Wanneer het bestelde product defect gaat binnen de garantietermijn, vragen we je contact op te nemen met onze klantenservice. Mocht de klacht binnen de garantietermijn vallen en gegrond zijn komen de verzendkosten en reparatiekosten binnen de garantietermijn voor rekening van Tas.nl.

Bij het melden van een klacht bekijken we of de garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden, van toepassing zijn. 

Je kunt je klacht melden door een e-mail te sturen naar info@tas.nl. We willen je vragen de volgende gegevens in deze email te vermelden:

Wij proberen altijd zorg te dragen voor een spoedige afhandeling van je klacht.