Winkelwagen 0 0,00
Winkelwagen (0)
Verzendkosten
Totaal
Naar winkelwagen Direct afrekenen
Uitstekend

1137 reviews on Trustpilot

Thuiswinkelwaarborg

Klachten

Klachten

Alle producten die wij verkopen zijn originele merkproducten. Wij proberen altijd de beste service te verlenen zodat jij zonder zorgen kan genieten van jouw nieuwe tas, sieraad of accessoire. Iedere dag doen wij ons best om onze service te verbeteren. Hierbij is jouw hulp dan ook altijd welkom. Helaas kan het ondanks onze strenge controle voorkomen dat een item toch niet niet in orde blijkt te zijn, of dat jouw levering langer duurt dan verwacht. We begrijpen hoe vervelend dit kan zijn en zoeken dan ook graag samen met jou naar een passende oplossing. Door contact op te nemen met de klantenservice met een duidelijke omschrijving van jouw klacht, wordt er zo snel mogelijk naar een oplossing gezocht. Vergeet niet om je ordernummer en duidelijke foto's te vermelden in jouw bericht.

Om een klacht te melden vragen we je een e-mail te sturen naar info@tas.nl of telefonisch contact met ons op te nemen via 085-2733567. Wij behandelen je klacht altijd zo snel mogelijk, maar altijd binnen 5 werkdagen.