Winkelwagen 0 € 0,00
Winkelwagen (0)
Verzendkosten
Totaal
Naar winkelwagen Direct afrekenen
Uitstekend

517 reviews on Trustpilot

Thuiswinkelwaarborg

Klachten

Klachten

Wij proberen altijd de beste service te verlenen zodat iedere klant tevreden is. Helaas kan het voorkomen dat je dit niet bent. Mocht dit het geval zijn willen we je vragen om contact op te nemen met de klantenservice van Tas.nl. De medewerkers van de klantenservice helpen je graag verder om in overleg een zo goed mogelijke oplossing te zoeken voor je klacht. 

Om een klacht te melden vragen we je telefonisch contact met ons op te nemen (085-2733567) of een e-mail te sturen naar info@tas.nl. Wij behandelen je klacht altijd zo snel mogelijk (uiterlijk binnen 5 werkdagen).

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.