Winkelwagen 0 0,00
Winkelwagen (0)
Verzendkosten
Totaal
Naar winkelwagen Direct afrekenen
Uitstekend

1217 reviews on Trustpilot

Thuiswinkelwaarborg

Klantenservice

Klantenservice

De Tas.nl klantenservice staat iedere werkdag voor jou klaar om al je vragen te beantwoorden. De antwoorden op veelgestelde vragen vind je hieronder:

Hoe kan ik jullie bereiken? 
Heb jij een vraag over een bestelling, onze items of over onze webshop? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Je kunt ons op werkdagen (maandag t/m vrijdag) van 08:30 uur tot 21:00 uur bereiken via info@tas.nl of 085 - 2733567

Hoe plaats ik een bestelling?
Bestellen is bij Tas.nl altijd gemakkelijk en veilig! Een bestelling plaatsen vereist slechts enkele stappen. Voor alle vragen omtrent het bestellen verwijzen wij jou graag door naar onze bestelpagina

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Bestel je op een werkdag of op zondag voor 23:59 uur, dan wordt jouw bestelling de volgende dag al bezorgd! Indien je op een zaterdag besteld, wordt jouw bestelling op maandag bezorgd. 

Middels welke betaalmethoden kan ik bij jullie betalen? 
Bij Tas.nl is bestellen en betalen altijd 100% veilig en zijn alle prijzen inclusief 21% BTW. Bij ons heb je de keuze uit de volgende betaalmiddelen:

Voor alle informatie omtrent het betalen op onze webshop verwijzen wij je graag door naar onze betaalpagina.

Ik wil graag achteraf betalen. Hoe werkt AfterPay precies?
Als je achteraf betaalt met AfterPay kun je jouw bestelling thuis op je gemak bekijken, proberen en ervaren. Blij met je bestelling? Top! Dan betaal je met één klik op de knop. Gaat er toch nog iets terug? Geen probleem. Met AfterPay betaal je alleen voor wat je houdt. Dit werkt als volgt. Je ontvangt van ons jouw bestelling. Na ontvangst van je bestelling krijg je binnen enkele dagen een betaaloverzicht per e-mail van AfterPay. Na ontvangst van je betaaloverzicht heb je 14 dagen om te betalen. Gaat er iets retour? Dan betaal je alleen voor het behouden deel van je bestelling. Indien je jouw gehele bestelling retourneerd, hoef je de acceptgiro niet te voldoen. Deze zullen wij zo snel mogelijk voor jou verwijderen. Je ontvangt van ons een bevestiging per e-mail.  

Hoe ruil of retourneer ik mijn bestelling?
Ben je niet helemaal tevreden met jouw bestelling? Jammer, maar dat kan gebeuren! Het ruilen of retourneren van een bestelling is altijd gratis. Je kunt jouw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Dit kan snel en gemakkelijk via ons antwoordnummer. Hier lees je hoe dit in zijn werk gaat.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren? 
Heb je een bestelling geplaatst en wil je deze toch wijzigen of annuleren? Dan kun je heel eenvoudig je bestelling kosteloos wijzigen of annuleren. Neem daarvoor zo snel mogelijk na het plaatsen van je bestelling contact op met onze klantenservice. Lees hier alles over het wijzigen of annuleren van jouw bestelling.

Mijn artikel is stukgegaan binnen het garantietermijn. Wat moet ik nu doen?
Alle producten die wij verkopen zijn originele merkproducten. Hierdoor heb jij op ieder artikel recht op de wettelijke garantie. Ondanks de strenge kwaliteitseisen, kan het voorkomen dat het artikel een (productie)fout bezit. De garantietermijn verschilt per product of fabrikant en staat bij elk product aangegeven bij de specificaties. Is het artikel beschadigd of defect, dan kan je bij ons een klacht indienen mits deze gegrond is. Lees hier alles over onze garantie.

Wat kan ik doen als ik een klacht heb? 
Alle producten die wij verkopen zijn originele merkproducten. Wij proberen altijd de beste service te verlenen zodat jij zonder zorgen kan genieten van jouw nieuwe tas, sieraad of accessoire. Iedere dag doen wij ons best om onze service te verbeteren. Hierbij is jouw hulp dan ook altijd welkom. Helaas kan het ondanks onze strenge controle voorkomen dat een item toch niet niet in orde blijkt te zijn, of dat jouw levering langer duurt dan verwacht. We begrijpen hoe vervelend dit kan zijn en zoeken dan ook graag samen met jou naar een passende oplossing. Heb jij een klacht? Lees hier meer over hoe wij jouw klacht zo snel mogelijk en naar behoren op kunnen lossen. 

Hoe kan ik mijn tas het beste onderhouden?
Het is belangrijk om jouw tas meteen goed te onderhouden. Door jouw tas goed te onderhouden, kan jij hier zo lang mogelijk van genieten. Op onze pagina onderhoudstips lees je alles over het onderhouden van jouw tas.